رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: صحبت های اخیر مطرح شده در مورد تعیین سرپرست جدید برای فدراسیون تنها آرامش کادر فنی و کشتی گیران تیم‌های ملی بر هم می زند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید یاری بابیان این مطلب افزود: از چند ماه گذشته اعضای مجمع چندین بار از وزارت ورزش و جوانان خواستند تا مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را در اسرع وقت برگزار کند اما در این زمینه اقدامی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر که تیم های ملی کشتی در حال اعزام به رقابت‌های آسیایی چین هستند انتشار اخباری در مورد تعیین سرپرست جدید برای فدراسیون کشتی تنها آرامش تیم های ملی را در آستانه این مسابقات بر هم می زند.

یاری تصریح کرد:مسئولان وزارت ورزش اگر به دنبال کم کردن شائبه در انتخابات فدراسیون کشتی هستند هر چه زودتر مجمع انتخاباتی را برگزار کنند زیرا تعیین سرپرست جدید برای فدراسیون بر خلاف اساسنامه مصوب اتحادیه جهانی کشتی است و ممکن است این امر تبعات بین المللی را برای کشتی ایران داشته باشد.

وی تاکید کرد: تعیین سرپرست جدید نه تنها از شائبه ها کم نمی‌کند بلکه بر این موضوع که وزارت ورزش به فکر حمایت از گزینه خاص هست می افزاید پس بهتر است اجازه دهیم روند کار با سرپرستی بنی تمیم دنبال شود و وزارت ورزش نیز هر چه زودتر انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار کند.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در اسرع وقت توسط وزارت ورزش و جوانان بهترین کار ممکن است که امیدوارم مسئولان امر این کار را در دستور کار خود قرار دهند و با تعیین سرپرست جدید برخلاف اساسنامه فدراسیون مشکل بزرگی را برای کشتی ایران ایجاد نکنند.


بیشتر بخوانید:اعلام برنامه رقابت‌های کشتی در بازی‌های المپیک۲۰۲۰


انتهای پیام/

صحبت های حمید یاری درباره تصمیمات وزارت ورزش برای تعیین سرپرست جدید فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار