بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از ۲ بازی که نتوانستیم برنده شویم ۳ امتیاز بازی برابر تیم سایپا برایمان اهمیت داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قربانی بازیکن سپاهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا اظهار کرد: ما این بازی را پیروز شدیم و بعد از ۲ بازی که نتوانستیم برنده شویم ۳ امتیاز این بازی برایمان اهمیت داشت. بازی خیلی جذابی بود و به نظرم همه چیز این بازی داشت و کسانی که این دیدار را دیدند از تماشای آن لذت بردند.

او درباره بازی با پرسپولیس در هفته آینده گفت: به نظرم مهمترین بازی ما هفته آینده برابر تیم پرسپولیس است و خیلی این بازی حساس است و به امید خدا، تلاش بازیکنان و صلاحدید کادر فنی برای برد و کسب ۳ امتیاز این بازی به زمین مسابقه می‌رویم.

بازیکن سپاهان درباره اینکه قرار است تابش پاداش ویژه به بازیکنان و کادر فنی بدهد، بیان کرد: به نظرم بازی با پرسپولیس منظور تابش بود که پاداش ویژه می‌دهد، چون بازی مهمی است و خیلی به ما برای قهرمانی کمک می‌کند.

قربانی درباره اینکه چقدر امیدوار به قهرمانی است، گفت: به نظرم تا لحظه آخر باید امیدوار باشیم و بازی با پرسپولیس یکی از شانس‌های خوب ما است.

او در پایان خاطر نشان کرد: مهم نیست که در این شرایط چه کسی گل می‌زند و در این وضعیت به این موضوع فکر نمی‌کنم که حتما من باید گل بزنم. اول باید تیم ما پیروز شود و مهم نیست چه کسی گل بزند. صددرصد اگر گل بزنم خوشحالی می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن سپاهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار