به مناسبت اعیاد شعبانیه، یک حسینیه و مجتمع فرهنگی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در استان فارس افتتاح و عملیات ساخت سه مسجد آغاز شد.

چهار مسجد و حسینیه در فارس افتتاح و کلنگ زنی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: حسینیه و مجتمع فرهنگی جواد الائمه در وستای باغ چاله شهر اسیر از توابع شهرستان مُهر در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ زنی مسجد شهرک مسکن مهر در شهر کارزین با زیر بنای ۳۲۰ متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شد.

موسوی افزود: عملیات ساخت مسجد بخش برمک شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی نیز در فضایی به وسعت ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از این طرح‌ها کلنگ زنی مسجد شهرک شهید مرادی بخش ارژن شیراز است که در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: اعتبار این طرح‌های عمرانی از محل کمک‌های خیران و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تامین شده و پیش بینی می‌شود سه مسجدی که عملیات اجرایی آن آغاز شده ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/م

افتتاح مسجد در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۲۳:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام لطفا فکری هم برای ساختن مسجد درشهرصدرا فاز2 بکنید
آخرین اخبار