به تازگی تصویر رندر نسخه پرو گوشی آنر ۲۰ در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد.

اولین رندر گوشی آنر ۲۰ پرو فاش شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی آنر ۲۰ پرو از این که تا به این حد در معرض توجه کاربران دنیای فناوری قرار دارد، لذت می‌برد. جالب این جاست که این دستگاه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است و این حجم از توجه پیش از رونمایی واقعا نکته خوبی برای شرکت سازنده آن است.

اما اکنون اکثر کاربران دنیای فناوری روی نسخه پرو این گوشی متمرکز شده‌اند. ما در گذشته یعنی اوایل ماه جاری خبرهایی درباره تلاش آنر برای تولید گوشی آنر ۲۰ پرو شنیده بودیم اما تا به امروز تصویری از آن مشاهده نکرده‌ بودیم. رندری که در ادامه مشاهده می‌کنید اولین تصویر منتشر شده از نسخه پرو گوشی آنر ۲۰ است:

اولین رندر گوشی آنر ۲۰ پرو فاش شد +تصویر

رندر منتشر شده از این دستگاه به وضوح در حال به رخ کشیدن دوربین چهار گانه این گوشی است. در واقع باید گفت که استفاده از این طراحی منحصر به فرد در بسیاری در گوشی‌ها دیده نمی‌شود و این جزو معدود دفعاتی است که در رندر گوشی ما شاهد طراحی یک دوربین چهارگانه هستیم. در نتیجه باید منتظر تصاویر خروجی جذاب و خاصی از دوربین این گوشی باشیم‌.

هنوز اطلاعاتی درباره دوربین این دستگاه در دست نداریم اما براساس این رندر حدس می‌زنیم سنسور بالایی یک لنز تله‌فتو پریسکوپی باشد و انتظار می‌رود بقیه سنسورهای موجود لنزهای اولترا واید، استاندارد و حسگر تشخیص عمق باشند. البته شایعاتی مبنی بر استفاده شدن سنسور IMX600 سونی درون دوربین این گوشی وجود دارد. زمان عرضه این گوشی برای بیش از یک ماه بعد است در نتیجه به نظر می‌رسد ما اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی در آینده مشاهده کنیم.


بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد 


انتهای پیام/

رندر گوشی جدید آنر فاش شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار