نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه عزت دین، ایجاد امنیت، سربلندی جامعه و یکی از ارکان مهم و با اقتدار انقلاب به شمار می‌آید.

ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم و با اقتدار انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح زاهدان اظهار داشت: اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به جایگاه اسلامی که دارد از همان ابتدای انقلاب همواره مورد توجه و هجمه دشمن بوده است.

وی بیان کرد: در معارف دینی همواره به نقش ارتش و حفظ امنیت توجه شده و فرمایشات امام علی (ع) در این باره یکی از مهمترین بیانات است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به درستی در دفاع از ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستادند و با تشکیل سپاه و بسیج در کنار ارتش جبهه دفاع از کشور را تقویت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان نقش ارتش در حوزه‌های دفاع، سازندگی و خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به درستی با حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده کشور کار خدمت رسانی به مردم را انجام دادند که بسیار جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/گ

مراسم روز ارتش در زاهدان

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار