سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مجهز شدن این سازمان، به سیستم ارتباط رادیویی (بی سیم) خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مجهز شدن این سازمان، به سیستم ارتباط رادیویی (بی سیم) خبرداد و گفت: پیرو دستورات شهردار بوکان و پیگیری‌های مجدانه واحد حراست شهرداری، سرانجام سازمان آتش نشانی بوکان به سیستم ارتباطی بی سیم مجهز شد.

وی افزود: ارتباط بی سیمی در حین عملیات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آتش نشانان بود که متاسفانه استفاده از سیستم‌های آنالوگ و سنتی بار‌ها روند سرعت بخشی عملیات را تحت شعاع قرار داده بود، که خوشبختانه به این مهم نیز با پیگیری‌های مجدانه شهردار ارجمند، جامه‌ی عمل پوشانیده شد.

هاشمی در پایان با اشاره به روند خروج این سازمان با گام‌های بلند از حالت سنتی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های ادامه دار شهردار محترم و همکاری و تلاش‌های شبانه روزی همکاران تلاشگر، خود را در جایگاهی کە سزاوار همشهریان گرانقدر است ببینیم.

شهرستان بوکان دارای هفت ایستگاه آتش نشانی است که چهار ایستگاه آن در شهر بوکان، یک ایستگاه در شهر سیمینه و دو ایستگاه نیز در روستا‌های بخش مرکزی و سیمنه قرار دارد و هم اکنون با ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.
 
انتهای پیام/م
 

تجهیز سازمان آتش نشانی بوکان به سیستم ارتباط رادیویی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.