ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ریاست بانک جهانی از سوی پدرش به او پیشنهاد شده؛ اما او خودش آن را رد کرده است.

ایوانکا ترامپ می‌گوید خودش پیشنهاد ریاست بانک جهانی را رد کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ و مشاور کاخ سفید، در مصاحبه با آسوشیتد پرس گفت پدرش به او پیشنهاد داده است ریاست بانک جهانی را بر عهده بگیرد، اما او این پیشنهاد را رد کرده و گفته است از شغل کنونی‌اش رضایت دارد.

دختر رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه اظهار داشت پدرم از من «سوالی پرسید» و خواست بداند آیا دوست دارم در بانک جهانی کار کنم یا نه. ایوانکا گفت: «از شغل کنونی‌ام بسیار راضی هستم». او در ادامه افزود دونالد ترامپ در انتخاب دیوید مالپس، رئیس کنونی بانک جهانی، نقش مهمی داشته است و مطمئن است که او «در این پست بی‌نظیر عمل خواهد کرد».

ایوانکا ترامپ همچنین در این مصاحبه اظهار داشت برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده ندارد.

پیش از این دونالد ترامپ در گفتگویی که جمعه گذشته در مجله آتلانتیک منتشر شد، گفته بود: در نظر داشتم دختر ۳۷ ساله ام ایوانکا را به سمت رئیس بانک جهانی انتخاب کنم. دخترم در زمینه حساب و کتاب خیلی خوب است. ترامپ در ادامه افزوده بود او (دخترش) واقعا یک دیپلمات است. عالی می‌شد اگر به عنوان مثال نماینده آمریکا در سازمان ملل می‌شد.

ترامپ در ادامه تعریف و تمجید‌ها از دخترش در این گفتگو اظهار داشته بود اگر ایوانکا برای ریاست‌جمهوری نامزد شود «رقابت کردن با او بسیار، بسیار سخت خواهد بود».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار