مدیر کل صدا و سیمای یزد از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر سیل در کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امیر  احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای یزد در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در کاهش آلام مردم در حوادث اخیر سیل در کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در ذهن جوانان ما از کار‌های مهمی است که انقلاب ما نیز بر آن استوار بوده است که خوشبختانه این روحیه ایثار و فداکاری در اعضای داوطلب هلال احمر دیده می‌شود.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با استفاده از از توان جوانان داوطلب و خیران در زمان بحران می توانیم پاسخگوی نیاز، نیازمندان باشیم.

وی  شبکه استانی یزد را پوشش مناسبی برای ارائه خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر دانست و افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه و ساخت این گونه برنامه‌ها با همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو سازمان امکان پذیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: صدا و سیما می‌تواند به واسطه قدرت خبری و انعکاس فعالیت‌های این جمعیت همکار و همراه جمعیت هلال احمر در امر آموزش باشد و با فرهنگ سازی مناسب مردم را از خطرات ناشی از حوادث آگاه کند و به دلیل انعکاس شایسته همکاران صدا و سیما مرکز یزد و همراهی مدیر کل صدا و سیما از خدمات امدادی و بشر دوستانه این جمعیت و انعکاس بسیار مناسب تقدیر و تشکر کرد.

در پایان از سوی جمعیت هلال احمر با اهدا لوح سپاس از خدمات ارزشمند مرکز صدا و سیما تقدیر بعمل آمد و پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما با پوشیدن لباس داوطلبان به صورت رسمی عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان یزد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار