در دور روز گذشته استان همدان متاثر از وزش باد شدید بوده است و همچنان ادامه دارد.

وزش باد ۸۰ کیلومتر بر ساعت در همدان/ورود سامانه بارشی جدید به استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، موسوی کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین وزش باد با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت در کبودراهنگ گزارش شده است.

وی افزود: در همدان هم سرعت وزش باد ۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تا ظهر امروز سرعت وزش باد بر همین منوال خواهد بود ادامه داد: از امروز بعدازظهر از سرعت وزش باد کاسته می‌شود.

موسوی همچنین از ورود سامانه بارشی مناسب از امروز بعدازظهر خبر داد و گفت: اوج فعالیت این سامانه امشب و فردا صبح است.

وی از ورود سامانه بارشی دیگر به استان از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت:  دمای هوای همدان همدان در کمینه ۸ درجه و در بیشینه ۲۰ درجه بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان در مورد وضعیت دمایی هم افزود: بیشترین دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به نهاوند بوده با ۲۱ درجه و کمترین دما فامنین با ۳ درجه بالای صفر.

وی  همچنین نسبت به کاهش شدید دما در روز سه شنبه هفته آینده بویژه به کشاورزان هشدار داد.

لازم به ذکر است شدت وزش باد بسیار زیاد است، بنابراین احتمال بروز هرگونه خسارت به تابلوهای شهری، بنرهای تبلیغاتی، درختان و غیره وجود دارد و از شهروندان  درخواست می شود از تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند و  در صورت ضرورت از کنار درختان، تابلو ها و بنرهای تبلیغاتی  تردد نکرده و از پارک خودرو در این اماکن خودداری کنند.

 روز گذشته هم  بر اثر وزش شدید باد یک دختر خردسال به علت ریزش دیوار در همدان جان باخت.

انتهای پیام/د.ا

تندباد ۱۱۰ کیلومتری در کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.