اتحادیه اروپا اعلام کرد تسلیحاتی که سه شنبه شب توسط نیرو‌های تونسی در مرز تونس و لیبی توقیف شد، متعلق به هیئت دیپلماتیک اروپایی بوده است که به لیبی برای تأمین امنیت مرزها کمک می‌کند.

اتحادیه اروپا: تسلیحات توقیفی در مرز تونس و لیبی متعلق به هیئت اروپایی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، اتحادیه اروپا اعلام کرد تسلیحاتی که سه شنبه شب توسط نیرو‌های تونسی در مرز تونس و لیبی توقیف شد، متعلق به هیئت دیپلماتیک اروپایی بوده است که به لیبی برای «تأمین امنیت مرزها» کمک می‌کند.

این در حالی است که پیش از این شبکه تلویزیونی الجزیره شامگاه سه شنبه گزارش داده بود وزارت دفاع تونس اعلام کرد، ­یک گروه ۱۳ نفره مسلح از اتباع فرانسه در لیبی، با گذرنامه‌های سیاسی خود را به مرز تونس رساندند و تلاش می‌کنند از مرز خارج شوند.

این وزارتخانه افزود، همچنین یک گروه ۱۱ نفره دیگر نیز که تلاش می‌کردند خود را از لیبی و از طریق دریا به تونس برسانند بازداشت شدند که اعضای این گروه را اتباع کشور‌های مختلف تشکیل می‌دهند.

سفارت فرانسه در تونس در همین حال اعلام کرد، گروهی که در مرز مشترک با لیبی توقیف شده اند اعضای تیم امنیتی سفارت فرانسه در لیبی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار