مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بازگشایی ۱۴ جاده دسترسی به ۳۰ روستای استان همزمان با فروکش کردن آب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان درخصوص وضعیت راه‌های روستایی در استان گفت:با فروکش کردن آب، ۱۴ جاده دسترسی به ۳۰ روستای استان بازگشایی شدند.

وی بیان داشت: این روستا‌ها در بخش‌های شعیبیه شوشتر و آهودشت شوش هستند که راه ارتباطی آن‌ها با جریان سیلاب مسدود شده بود.

بهرامی نیا تصریح کرد: با کاهش سطح آب، ماموران راهداری برای بازگشایی و ترمیم مسیر‌ها وارد عمل می‌شوند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تردد در جاده‌ها از سر گرفته شود.

سیلاب بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به بخش راه خسارت زد

این مقام مسئول درخصوص میزان خسارت سیلاب به بخش راه در استان با بیان اینکه اعلام قطعی میزان خسارت‌ها به کاهش میزان آب جاری و مشخص شدن سطح آسفالت جاده‌ها بستگی دارد اذعان داشت:، اما برآورد اولیه نشان می‌دهد که ۶ هزار و ۴۰ میلیارد ریال به جاده‌های این استان خسارت وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان همچنین با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۰ ابنیه که بیش‌تر پل‌ها هستند در سیلاب اخیر خوزستان دچار آسیب شده اند، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی‌های سال ۹۷ و سیلاب اخیر، اما کمتر از ۱۰ پل در جاده‌های خوزستان دچار تخریب شدند.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.