فرمانده انتظامی گیلان در پیامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت مقام و ایثارگری‌های دلیرمردان ارتش، این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت.

در پیام تبریک فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

در این روز تاریخی که روز همبستگی نیرو‌های مسلح نیز می‌باشد همه ساله نیرو‌های نظامی و انتظامی با انجام مراسم رژه، تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای دلگرمی و شادی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان به نمایش می‌گذارند.

در بخش دیگری از این پیام اعلام شد: ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرده است و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در تعامل و همکاری با سایر نیرو‌های مسلح و پیشرفت در زمینه تکنولوژی ساخت تجهیزات دفاعی مثال زدنی است.

در ادامه پیام فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حرکت سخیف دولت آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: فرد فرد کارکنان نیرو‌های مسلح و مردم شهیدپرور ایران اسلامی خود را یک سپاهی می‌دانند.

در این پیام همچنین به تلاش‌های نیرو‌های ارتشی در کمک به مردم سیل زده و زلزله زده کشور اشاره و یادآور شد: مردم شریف ایران قدردان زحمات و تلاش‌های نیرو‌های ارتشی در تمامی عرصه‌ها هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید برحضور پرصلابت یگان‌های نمونه نیروی انتظامی استان گیلان در مراسم رژه ۲۹ فروردین، اعیاد بزرگ شعبانیه را به ملت شریف ایران تبریک گفت و یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام برای پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

انتهای پیام/ع

پیام تبریک فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.