مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمه سلامت لرستان در آینده

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمان و مراکز دولتی دانشگاهی در آینده،خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شاهدخت فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمان و مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌شود.

فتحی بیرانوند با اشاره به انتقال پوشش بیمه پایه مددجویان کمیته امداد در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر به سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: ازاین‌پس همه خدمات بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار مددجوی کمیته‌امداد در استان لرستان داریم افزود: مددجویان تا دو ماه فرصت دارند که برای دریافت دفترچه بیمه مراجعه کنند؛ ضمناً هزینه عملیات صدور و چاپ دفترچه برای این افراد رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان عنوان کرد: با توجه به حضور فعال و صادقانه قشر پزشکی در مناطق سیل‌زده ضمن تشکر از حضور این افراد مکاتباتی با تهران انجام و تقاضای تخصیص ویژه‌ای برای استان لرستان داشتیم، نتیجه مکاتبات این شد که به‌طور ویژه ۱۵ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شد تا با این مبلغ، مطالبات آبان و آذرماه مؤسسات تشخیصی درمانی و مراکز دولتی دانشگاهی را پرداخت کنیم، تخصیصی هم برای بخش خصوصی به ما دادند که مبلغ آن ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است و قرار شده با این اعتبار، مطالبات یک ماه مطب‌ها، مراکز پاراکلینیک و بیمارستان‌های دولتی غیردانشگاهی را تسویه کنیم.

انتهای پیام/ پ

۱۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمه سلامت لرستان پرداخت می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.