به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی جمعی از راویان دفاع مقدس در حوزه هنری مازندران گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی حوزه هنری مازندران اعلام کرد: حوزه هنری مازندران میزبان نشستی با حضور تنی چند از یادگاران دوران دفاع مقدس و نویسندگان عرصه ادبیات پایداری بود.

گفتنی است در این محفل صمیمی که راویانی همچون سردار عمرانی، نورمحمد کلبادی نژاد فرمانده گردان امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس، مصیب معصومیان، رادمهر، ملک زاده و نویسندگانی همچون ابراهیم باقری حمید آبادی، سید، ولی هاشمی، سمیه اسلامی حضور داشتند، چالش‌ها و آسیب‌های موجود در مسیر جریان ثبت تاریخ شفاهی و خاطره نگاری، حمایت مادی و معنوی از نویسندگان، دشواری‌های کار نویسندگان و راویان و مسائلی از این دست مطرح شد.

سردار عمرانی اولین فرمانده لشکر ۲۵ کربلا خطاب به سید ولی هاشمی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری مازندران گفت: خاطرات زیادی وجود دارد که باید توسط رزمندگان و فرماندهان جنگ گفته و ثبت شود، اما امکانات و فرصت کمی برای این کار وجود دارد که باید توسط سیستم‌های مرتبط سازوکار لازم فراهم شود.

راوی کتاب حاج عمران افزود: بسیاری از معجزات و اتفاقات غیر معمول در جنگ عامل پیشرفت و پیروزی ما در نبرد بود که باید برای آن نیز تمهیدی اندیشیده شود تا به زبان هنر و نوشتار تبدیل شود چراکه نسل امروز باید به قدرت توکل و نصرت الهی آگاه شوند.

لازم به ذکر است؛ این برنامه از سری فعالیت‌های هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری مازندران بوده که توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری این نهاد طراحی و اجرا شد.

انتهای پیام/ م

گردهمایی راویان دفاع مقدس در حوزه هنری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.