مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: ۹۹ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی

تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند که شامل ۵۵۶ روستا با جمعیت ۱۶۹ هزار و ۴۵۵ نفر می‌باشد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۶۱ فقره انشعاب جدید در سال ۹۷ به روستاییان ایلام واگذار شده است بیان کرد: با واگذاری این انشعاب‌ها شمار مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان در سال ۹۷ به ۵۶ هزار و ۲۲۹ هزار رسیده که نسبت به سال ۹۶ ده درصد رشد داشته است.

تیموری با اشاره به اینکه میانگین کل سرانه مصرف مشترکین خانگی، صنعتی و تجاری در شبانه روز برای هر نفر ۱۴۰ لیتر می‌باشد اضافه کرد: در استان ایلام سرانه مصرف مشترکین ۱۶۷ لیتر بوده که ۲۷ لیتر بیشتر از استاندارد تعریف شده می‌باشد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ بیش از ۴۴۱ هزار و ۸۳۳ مورد آزمایش کلرسنجی اب روستایی انجام شده است یادآورشد: ۱۰۲۰ مورد آزمایش میکروبی،۱۸۷ مورد آزمایش شیمایی و آزمایش ریز آلاینده ۲۳۷ مورد انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام ادامه داد: درصد مطلوبیت آب شرب روستایی در استان ایلام ۹۸ درصد بوده که نسبت به استاندارد ملی ۳ درصد بیشتر می‌باشد.

 

انتهای پیام/ د

روستائیان تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.