عنوان God Of War 4 هیچ بسته الحاقی نخواهد داشت

سازنده عنوان گاد آف وار اعلام کرد آخرین نسخه از این عنوان هیچ بسته الحاقی دریافت نخواهد کرد.

عنوان God Of War4 هیچ بسته الحاقی نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان گاد آف وار که توسط شرکت سونی اینترتیمنت ساخته و عرضه می‌شود جزو یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک اکشن به شمار می‌رود که این شرکت توانست با انتشار اولین نسخه از آن نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خود کند. اولین نسخه از این عنوان در سال ۲۰۰۵ و به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۲ عرضه شد.

بازیکن در این عنوان سوم شخص برای عبور از هر مرحله باید از چالش‌ها و مبارزات تدارک دیده شده در بازی عبور کند. داستان نسخه اول این عنوان در یونان و درباره دو برادر که پدری نامشخص دارند روایت می‌شود. یکی از این برادران کریتوس نام دارد و به علت داشتن توانایی جسمی بالاتر نسبت به برادر دیگرش به خدمت در ارتش اسپارتان در آمد و برادر دیگر به علت بیماری به منطقه‌ای تبعید شد که داستان بازی زندگی برادری را شرح می‌دهد که به خدمت ارتش اسپارتان در آمده است.

عنوان God Of War4 هیچ بسته الحاقی نخواهد داشت

جدیدترین نسخه این عنوان در سال ۲۰۱۸ و با نام گاد آف وار ۴ و به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد که در ادامه نسخه قبلی خود یعنی گاد آف وار ۳ ساخته شده است. شخصیت اصلی اسن نسخه از سری گاد آف وار همانند کلیه نسخه‌های آن، کریتوس است که این بار نقش محافظ و مربی پسرش را ایفا می‌کند و باید او را از خطر‌های احتمالی حفظ کند. این عنوان از زمان انتشارش تاکنون توانسته است بازخورد خوبی از گیمر‌ها دریافت کند و به طور میانگین دارای امتیاز ۹ از ۱۰ است.

اما مسئول ساخت عنوان God Of War اعلام کرد برای عنوان گاد آف وار ۴ هیچ بسته الحاقی منتشر نخواهد شد. بارلگ، مسئول ساخت عنوان گاد آف وار در جواب به توییتی در صفحه توییتر خود اعلام کرد: برای این عنوان هیچ بسته الحاقی عرضه نخواهد شد و تنها به دلیل نزدیک شدن به سالروز عرضه  نسخه چهارم گاد آف وار، بروزرسانی کوچکی را دریافت خواهد کرد.

عنوان God Of War4 هیچ بسته الحاقی نخواهد داشت

بارلگ در ماه ژانویه امسال از ایده‌ای جدید در عنوان گاد آف وار حرف زد که با تمسخر گیمر‌ها مواجه شد و پس از آن دیگر حرفی از عنوان گاد آف وار نزد. بارلگ خودش می‌گوید ایده‌ام می‌توانست در قالب یک بسته الحاقی برای عنوان مذکور عرضه شود و جانی دوباره به آن بدهد، اما از ساخت این بسته الحاقی منصرف شدم و در حال حاضر خبری از بسته الحاقی جدید نیست.


بیشتر بخوانید : سرانجام مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵ سونی فاش شد 


انتهای پیام/

عنوان گاد آف وار ۴ به پایان کار خود رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار