مراسم محوری جشن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در مسجد طالقانی زاهدان برگزار شد.

گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در این مراسم نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت علی اکبر الگویی است برای همه جوانان مسلمان و نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران با پیروی از سبط پیامبر (ص) در مواقع مورد نیاز، شجاعانه پای کار بوده و هستند.

حجت الاسلام رسایی در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکای جنایتکار نیز گفت: این کار سردمداران امریکا و یا بهتر بگوییم ترامپ، باعث شد تا سپاه محبوبتر شود و مصمم‌تر از پیش با دشمنان مبارزه کند.

همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم آتانی فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی در این مراسم گفت: حضرت علی اکبر هم پاسدار خیمه‌های ابی‌عبدالله بود و جوانان ما نیز پاسداران این مردم هستند و هم قسم شده اند تا جان در بدن دارند، در برابر هر دشمنی پاسدار مردم باشند و از حرف‌های توخالی هراسی نداشته باشند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ناظری جانشین سپاه سلمان نیز گفت: یکروز همین جوانان در جبهه‌های جنگ سینه هایشان را دربرابر تیر دشمن سپر می‌کردند و امروز جوانان ما از آن روز‌ها هم دلاورانه‌تر در مقابل سیل حرف‌های نابخردانه میایستند که به مراتب سخت از گذشته است.

انتهای پیام/گ

گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار