دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: ما برای اعزام ۱۶ ورزشکار نمی‌توانیم ۱۶ مربی به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم.

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است تفتیان بدون مربی به مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به دوحه قطر اعزام شود، اظهار کرد: ما برای اعزام ۱۶ ورزشکار نمی‌توانیم ۱۶ مربی به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم؛ بنابراین دوومیدانی کاران ما با ۳ مربی به نام‌های سپهرزاد، ربانی و مرادی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

براساس عملکرد دوومیدانی کاران خود مربی به آسیا اعزام می‌کنیم

او ادامه داد: ما براساس عملکرد دوومیدانی کاران خود مربی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم. سجاد مرادی مربی ۲ ورزشکار المپیکی است، ربانی مربی بهترین دوومیدانی کار خانم است که شانس مدال دارد و شاگرد سپهرزاد هم رتبه چهارمی آسیا را در کارنامه خود دارد. ما می‌توانیم ۱۶ دوومیدانی کار، ۳ سهمیه به عنوان مربی و رئیس فدراسیون را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

یک ماساژور قطری ۱۶ دوومیدانی کار را آماده مسابقات می‌کند

صیامی درباره مخالفت فدراسیون دوومیدانی با اعزام ماساژور تفتیان به مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: کیهانی با فدراسیون دوومیدانی قطر هماهنگ کرده و قرار است که یک ماساژور قطری ۱۶ ورزشکار ما را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کند. تمام این مسائل در سازمان ملی بررسی شده است تا حقی از ورزشکاری ضایع نشود.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قرار است حسین توکلی به عنوان مربی همراه با احسان حدادی به مسابقات قهرمانی آسا اعزام شود، گفت: حسین توکلی چزء مربیان ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست، اما اگر امکانش باشد قرار شد که همراه حدادی در این مسابقات حضور یابد. در نشستی میان کیهانی و حدادی مقرر شد که مساعدت‌های لازم صورت بگیرد و در صورت امکان توکلی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.

پیش بینی کسب ۳ - ۴ مدال در آسیا کردیم

صیامی درباره وضعیت اعزام دوومیدانی کار به مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: طبق برنامه ۱۶ دوومیدانی کار به همراه ۳ مربی روز جمعه راهی دوحه می‌شوند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند.

او درباره شانس مدال آوری دوومیدانی کاران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: ۵ دوومیدانی کار بانو با مساعدت کیهانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند و پیش بینی ۳، ۴ مدال را در آسیا کردیم که امیدوارم نتایج خوبی بدست آوریم.


بیشتر بخوانید: 

آغاز رقابت‌های دایموند لیگ از ۱۳ اردیبهشت در دوحه

احسان حدادی تست دوپینگ داد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار