برگزیدگان هفته هنر انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در قزوین معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در دومین جشنواره استانی هفته هنر انقلاب اسلامی در بخش داستان کوتاه، داستان «گرمابه نیستان» از مجید رحمانی اول، داستان «متین» از زینب السادات موسوی دوم و داستان «روسری» از کوثر شیخی سوم شد.

از داستان‌های «میراث آشتی» از مرضیه زرآبادی، «قانون وارستگی» از مهسا زارعی، داستان «کل عباس» از عظیم کوچاری و داستان «راه بی پایان» از گیتی باقری هم تجلیل شد.

بر اساس نظر هیئت داوران در طراحی پوستر سال، مهری زند باف. کوثر دلخوش. آناهیتا نصیر زاده. پریسا خان محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین با نظر هیئت داوران نمایش «خوب، بد، زشت» به کارگردانی محمد یغمایی به عنوان اثر اول انتخاب شد، سینا عسگر زاده به عنوان بازگیر برگزیده مرد، عاطفه همتی به عنوان کارگردان برگزیده و محمد علی گلی زاده به عنوان کوچک‌ترین بازیگر انتخاب شد.

همچنین از چهره‌های شاخص هنری استان در سال گذشته تجلیل شد.

با نظر هیئت داوران مهدی مردانی شاعر، حسن احمدیان، صغری شمسینی، زینب السادات موسوی، رضا فضلی به عنوان نویسندگان برتر، در سرود از علی اصغر ارداقیان و نقاشی از حدیثه سلطان شاهی تجلیل شدند.

چهره برتر هنری در سال گذشته نیز میثم ملکی عکاس استان به علت دو ماه حضور در سوریه برای به تصویر کشیدن وقایع این کشور معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار