استاندار اصفهان گفت: از کسب و کار‌های "نوظهور" و "دانش بنیان"حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استانداراصفهان امروز در نشست با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی اصفهان با اشاره به اینکه برای رونق اقتصادی باید شرایط امن سرمایه گذاری فراهم شود گفت: اقتصاد برپایه دستور العمل "رونق" نمی‌گیرد و باید در مقوله اقتصاد یک خط و مبنای واحد داشته باشیم.

عباس رضایی با بیان اینکه موانع درونی و بیرونی در رشد اقتصادی باید درست تشخیص داده و برطرف شود افزود: از اوایل خرداد بیش از یک و نیم میلیون کولر آبی راه اندازی می‌شوند که برپایه محاسبات مصرف آب این "کولر ها" برابر با میزان تامین آب تونل سوم کوهرنگ خواهد بود که راهکار علمی برای حل این میزان مصرف خودش برطرف شدن یکی از موانع است.

وی واگذاری درست و منطقی امور به بخش خصوصی را یکی دیگر از راهکار‌های "رونق"در اقتصاد دانست و گفت: از کسب و کار‌های "نوظهور" و "دانش بنیان"حمایت می‌کنیم.

رضایی گفت: رونق اقتصادی باید بر پایه الگوسازی‌های درست باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این نشست با اشاره به اینکه بیانیه "گام دوم" یک پیام راهبردی برای فعالان اقتصادی مبنی بر جوان گرایی در عرصه‌های مختلف کسب و کار است گفت:هر چند برمبنای شاخص‌ها وضعیت اقتصادی استان مناسب نیست، اما تلاش داریم هدف گذاری‌های خود را دراین سال به سوی رونق تولید و افزایش تقاضا پیش ببریم.

گلشیرازی افزود:هیچ راهی نداریم تا نگاه و "فکر"خود را در اتاق تغییر دهیم و تلاش کنیم شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را در سال جدید"شاخص"محور کنیم.

کاهش بروکراسی‌های اداری، توجه به طرفیت‌های کاربردی و راهبردی اتاق بازرگانی مهم‌ترین مباحث دیگر اعضای جلسه بود.

انتهای پیام/م

 

رونق اقتصادی باید بر پایه الگوسازی ها درست باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.