وزیر کشور در حکمی دبیران کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده را منصوب کرد.

وزیر کشور دبیران کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده را منصوب کرد.به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر کشور در حکمی دبیران کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده را منصوب کرد.

براساس این حکم رستم وندی به عنوان دبیر کمیته اجتماعی، بهداشتی و مشارکت‌های مردمی، طالبی به عنوان دبیر کمیته نظارت و بازرسی، ناصریان به عنوان دبیر کمیته برآورد، تخصیص و تعیین خسارت قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده، دین پرست به عنوان مسئول پیگیری مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده منصوب شدند.

در این احکام آمده است:‌

با عنایت به ضرورت بازسازی هر چه سریعتر مناطق آسیب دیده و تحت تأثیر سیلاب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر کمیته قرار گاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده منصوب می‌نمایم.

پیگیری امور مربوط به کمیته مذکور، ایجاد تعامل و هماهنگی فی ما بین اعضا و آماده سازی برنامه‌های مربوط به نظارت و بازرسی مستمر از روند اجرایی شدن سیاست‌های مصوب قرارگاه و پیشرفت برنامه‌های بازسازی از جمله مواردیست که انتظار دارد در راستای نیل به اهداف تشکیل قرارگاه و سرعت بخشی به امر بازسازی و کمک به هموطنان آسیب دیده با جدیت نسبت به تحقق آن سعی و کوشش نمایید.

توفیق شما را در انجام این مهم از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار