نماینده مردم بافق گفت: باید کاری کنیم که منافع آمریکا در تمام منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، افغانستان، آسیا و حتی آمریکا در خطر باشد.

باید کاری کنیم که منافع آمریکا در خاورمیانه و آسیا در خطر باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان نماینده بافق در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته به شیوه‌های مختلف وجود داشته است.

وی افزود: آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و تا زمانی که ملت ایران معتقد به استقلال هستند، دست برنخواهد داشت.

صباغیان تصریح کرد: بعد از سپاه، نوبت ارتش و دیگر مجموعه‌ها خواهد بود، خوی استبدادی آمریکا، خوی ظلم و ستم است؛ اگر در برابر کشور قلدر کوتاه بیاییم، جری‌تر می‌شود.

نماینده مردم بافق تصریح کرد: آمریکا با تروریستی خواندن سپاه پاسداران به دنبال آزمایش جمهوری اسلامی است، همانطور که پس از تصویب برجام با اعمال برخی تحریم‌های اولیه دولت را آزمایش کرد و پس از سکوت دولت در قبال این تحریم‌ها آمریکا از برجام خارج شد.

صباغیان اظهار کرد: باید کاری کنیم که منافع آمریکا در تمام منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، افغانستان، آسیا و حتی آمریکا در خطر باشد. مصوبه مجلس باید این باشد که کوچک‌ترین حرکت آمریکا علیه سپاه در منطقه موجب مقابله حداکثری خواهد شد. باید در تاریخ بنویسند که مجلس در برابر زورگویی قلدرمآبانه آمریکا ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار