دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان به تشریح برنامه‌های تشکل متبوع خود در سال جاری پرداخت و بر اجرایی کردن بیانیه گام دوم به عنوان دستور کار جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد.


در مبارزه با فساد و اجرای عدالت اقدامات کارشناسی انجام خواهیم دادسید کمال سجادی،  دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های حزب متبوع خود در سال جدید گفت: جامعه اسلامی کارمندان در نظر دارد که درباره موضع بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری که شامل رونق تولید هم می‌شود اقدام کارشناسی انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین این تشکل در زمینه مبارزه با فساد و پیاده سازی مفهوم عدالت در سال ۹۸ اقدامات کارشناسی انجام خواهد داد و  قطعا حاصل آن خدمت مقام معظم رهبری ،دفتر ریاست جمهوری و مجلس هم فرستاده خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان درپایان خاطر نشان کرد: ما مفهوم رونق تولید را مکملی بر بیانیه گام دوم می‌دانیم که باید هر سه قوا، مجلس، دولت، بخش خصوصی، مردم و به ویژه احزاب در این زمینه روشنگری، تولید اندیشه و ارائه طرح داشته باشند تا بر رونق تولید افزوده شود. در نتیجه اقداماتی که در دستور کار جامعه اسلامی کارمندان قرار دارد که قطعا نتایج آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار