گروهی از مردم آمریکا در اعتراض به منتشر نشدن اظهارنامه مالیاتی رئیس‌جمهور خود، مقابل ساختمان دولتی در واشنگتن تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، گروهی از مردم آمریکا روز گذشته (دوشنبه) مقابل ساختمان «خدمات درآمد داخلی» در واشنگتن دی سی تظاهرات برگزار کردند و خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شدند. بیشتر افراد تظاهرکننده عضو گروهی موسوم به «تکس مارچ» بودند.

در این تظاهرات که روز گذشته به مناسبت «روز مالیات» در آمریکا برگزار شده بود، از یک جوجه غول پیکر بادکنکی شبیه به ترامپ هم استفاده شد. پیش از این هم از این جوجه غول پیکر در تظاهرات‌های گذشته در سراسر آمریکا و اروپا استفاده شده بود. این جوجه غول پیکر مو‌هایی طلایی رنگ همانند ترامپ دارد.

برگزاری تظاهرات در آمریکا برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ+ تصاویر

 

برگزاری تظاهرات در آمریکا برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ+ تصاویر
یکی از تظاهرکنندگان گفت: ما اینجا مقابل ساختمان خدمات درآمد داخلی جمع شده ایم تا انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ را درخواست کنیم.

اوایل ماه جاری میلادی دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا به صورت رسمی خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ شدند. «ریچارد نیل»، رئیس کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان آمریکا از «چارلز رتینگ»، رئیس سازمان «خدمات درآمد داخلی» درخواست کرد اظهارنامه مالیاتی ۶ ساله ترامپ را منتشر کند. در پی سکوت سازمان خدمات درآمد داخلی در این خصوص، نیل روز شنبه این هفته بار دیگر یک نامه به این سازمان ارسال کرد و تا ۲۳ آوریل به آن‌ها فرصت داد که اظهارنامه مالیاتی ترامپ را منتشر کنند.

این در حالی است که ترامپ چند روز پیش اعلام کرد که اظهارنامه مالیاتی اش را منتشر نخواهد کرد. وی در این خصوص گفت: خیلی دلم می‌خواهد آن را منتشر کنم؛ اما تا زمانی که تحت بازرسی هستم این کار را نخواهم کرد.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید هم روز گذشته به دموکرات‌هایی که خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ هستند هشدار داد و گفت: آن‌هایی که خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ هستند باید بدانند که راه بسیار بسیار خطرناکی را در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/

برگزاری تظاهراتی در واشنگتن با حضور جوجه ترامپ! + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار