ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته ارتش با حضور نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و مقامات محلی از امروز/دوشنبه/ در شهرستان خاش آغاز شد. .

ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته ارتش در خاش آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ارتش، اجرای سرود و نمایشگاه عکس و کتاب، دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از برنامه‌های مهم گرامیداشت روز ارتش در خاش بود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: آمادگی کامل، توان بالای دفاعی و رزمی و نظامی، هوشیاری، بصیرت، شجاعت، اخلاص و ولایت مداری نیرو‌های توانمند در ارتش در جبهه‌های دشمنان یاس و نا امیدی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی افزود: حضور مقتدرانه ارتش و لشکریان اسلام در عرصه‌های مختلف توانسته به توفیقات کشور و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی بیفزاید.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتش و سپاه و نیرو‌های مسلح مقتدر دژ‌های استوار نظام، حافظان اصلی میهن و رونق بخش خدمات در مباحث علمی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و اجتماعی و ... هستند.

سرهنگ شفیعی فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش نیز به تبیین خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی و بویژه حضور فعال در شرایط بحرانی کشور پرداخت و آمادگی کامل ارتش و نیرو‌های مسلح مستقر در شهرستان را برای صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و پاسداری از مرز‌های میهن اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

برنامه هفته ارتش در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار