گروه تروریستی داعش در ادعایی تازه اعلام کرد در روز‌های اخیر چندین حمله تروریستی در ۸۰ شهر مختلف جهان انجام داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، گروه تروریستی داعش مدعی شده که در چند روز اخیر در یک بازه زمانی ۳ روزه ۹۲ حمله تروریستی در ۸۰ شهر مختلف جهان انجام داده است که در این حملات ۳۶۲ نفر کشته شده اند.

این گروه تروریستی اعلام کرد پس از آنکه در ماه گذشته میلادی تصرف خود را بر شهر «باغوز» سوریه از دست داد، برای انتقام گرفتن این حملات تروریستی را با استفاده از بمب گذاران انتحاری، مین‌های زمینی و تروریست‌ها در ۸۰ شهر مختلف انجام داده است.

گروه تروریستی داعش ادعا کرده است که تروریست‌ها از تاریخ ۸ تا ۱۰ آوریل، ۱۴ حمله در عراق، ۱۰ حمله در سوریه و همچنین حملات دیگری در آفریقا، سومالی، افغانستان، لیبی، مصر و قفقاز انجام داده اند. آن‌ها همچنین مدعی‌اند که انفجار کولومنا نزدیک مسکو در سوریه هم کار این گروه بوده است.

این درحالی است که کارشناسان بر این باورند حملاتی خارج از سوریه و عراق بدست گروه تروریستی داعش انجام نشده است. به عنوان مثال در انفجار کولومنا نزدیک مسکو که در آن یک نفر مجروح شد، هیچ مدرکی دال بر اینکه این حمله بوسیله گروه تروریستی داعش انجام شده باشد، بدست نیامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار