مدیر رواب عمومی فدراسیون فوتبال گفت: از جام ملت‌های آسیا تاکنون ۱۹ گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده اند.

علوی: ۱۹ گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال مطرح شده اند/ نمی‌توانیم نام کلینزمن را تائید یا تکذیب کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با شبکه خبر درباره بحث به توافق رسیدن این فدراسیون با یورگن کلینزمن آلمانی برای سرمربیگری در تیم ملی ایران گفت: در زمان اینگونه تغییرات همواره گمانه‌های زیادی مطرح می‌شود. از پایان جام ملت‌های آسیا ۱۹ نام به عنوان گزینه مطرح شده اند که این امر نشان دهنده علاقه مردم و رسانه‌ها است. ما هم از این موضوع و پیگیری رسانه‌ها تشکر می‌کنیم. از تمام رسانه‌هایی که به ما اجازه می‌دهند سرمربی تیم ملی در فضای آرام و حرفه‌ای انتخاب کنیم، تشکر می‌کنم و این موضوع سبب شده برای انتخاب سرمربی جمع بندی خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: همانگونه که رئیس فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر تاکید کرده فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی در حال انجام است و در زمان مقرر اطلاع رسانی لازم نسبت به انتخاب سرمربی انجام خواهد شد.

علوی درباره اینکه برخی از این ۱۹ نفر از سوی مردم و برخی از سوی مقام‌های رسمی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مانند مسئولان وزارت ورزش و جوانان مطرح شده اند، بیان کرد: برخی از این اسامی پس از شکست تیم ملی مقابل ژاپن مطرح شدند. ما نمی‌توانیم هر روز یک گزینه را تائید و دیگری را تکذیب کنیم و فکر می‌کنم تنها منبع رسمی، اعلام موضع رسمی فدراسیون فوتبال است. از نقل و انتقال‌های بزرگ فوتبال جهان اطلاع دارید و می‌دانید باشگاه رئال مادرید اسپانیا در روز انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی این خبر را منتشر کرد و تا قبل از آن هم‌ این باشگاه هیچ گزینه‌ای را به صورت رسمی اعلام نکرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا گزینه‌های داخلی هم بین مربیانی که مد نظر فدراسیون فوتبال هستند قرار دارند یا خیر، بیان کرد: گزینه داخلی مدنظر مسئولان فدراسیون نیست و تنها با گزینه خارجی صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار