در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال فجر سپاسی نماینده شیراز به مصاف گل گهر سیرجان صدرنشین جدول می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس بیان کرد: در سی و دومین هفته از بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ۲۷ فروردین ماه امسال ازساعت ۱۷ فجر سپاسی نماینده شیراز با صدرنشین جدول گل گهر سیرجان به رقابت می‌پردازد.

وی تصریح کرد: فجر سپاسی از مجموع ۲۷ بازی انجام شده در لیگ با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد که این تیم ۹ برد، ۱۰ مساوی، ۸ باخت ثبت شده و ۲۴ گل زده و ۲۰ گل خورده را در کارنامه خود دارد.

هنرپیشه ادامه داد: در تیم فجر سپاسی عباس بوعذار با ۶، میلاد غریبی با ۳ و بابامحمدی با ۳ گل بیشترین تعداد گل این تیم را به ثمر رساند که این تیم در بازی ۲ هفته گذشته یک تساوی و یک برد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس افزود: فجر سپاسی در بازی هفته سی‌ام به تساوی صفر - صفر مقابل بادران تهران رضایت داد، اما در هفته سی‌ویکم در یک بازی پر گل ۴ بر ۲ سرخپوشان پاکدشت را شکست داد.

وی اضافه کرد: در مقابل این تیم گل گهر سیرجان قرار دارد که از مجموع ۲۷ بازی ۴۹ امتیاز کسب کرده و در رده نخست جدول است و این تیم صدرنشین در کارنامه خود ۱۲ برد، ۱۳ مساوی، ۲ باخت را ثبت کرده و ۴۴ گل زده و ۲۶ گل خورده دارد.

هنرپیشه اظهار کرد: پیمان رنجبری با ۱۴ گل، مهرداد آوخ با ۹ و امین پورعلی با ۶ گل در حال حاضر بهترین گلزنان تیم گل گهر هستند، که این تیم در ۲ دیدار قبلی خود در سال جدید یک تساوی و یک برد داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس تاکید کرد: در هفته سی‌ام تیم گل گهر مقابل شهرداری تبریز ۳ بر یک به پیروزی رسید و در هفته سی و یکم نیز به تساوی مقابل بادران تهران داد.

وی گفت: تیم گل گهر سیرجان موقعیت خود را در صدر جدول رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور حفظ کرده و همچنان مدعی اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر است.

انتهای پیام/ت

رقابت فجر سپاسی شیراز با صدرنشین جدول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.