به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با سیل غافلگیر نشدیم، بودجه مقابله با بحران باید ده برابر افزایش یابد، آمار عجیب از ولادت نوزادان در مناطق سیل زده، امدادرسانی به بیش از ۷ هزار نفر در ۹ استان متاثر از سیل، سن پدر برای معافیت تک فرزندی چقدر است؟ و ... از مهم ترین اخبار امروز (دوشنبه بیست و ششم فروردین ماه ۹۸) بود.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اقدامات لازم برای یافتن خودروی پارک شده شهروندان که دیگر در محل پارک نیست، توضیحاتی داد.


رئیس شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه منابع اعتباری برای مقابله با بحران و اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: این رقم باید تا ده برابر افزایش یابد.


شناسایی و رفع بستر‌های فساد سبب ایجاد اعتماد مردم به مقابله نظام با مفاسد می‌شود/ فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری، منشوری زنده و لازم الاجرا برای همه دستگاه‌هاست

رئیس قوه قضاییه گفت: آنچه سبب ایجاد اعتماد مردم به مقابله نظام با مفاسد می‌شود، اولا شناسایی و رفع بستر‌های فساد و ثانیا برخورد قانونی و عبرت‌آموز با مفسدان است.


سن پدر برای معافیت تک فرزندی چقدر است؟

در رابطه با سن پدر در معافیت خدمت سربازی بیشتر بدانید.


در استان‌های سیل زده حوادث اخیر، حیوانات در حال انقراضی وجود دارند که ممکن است نسلشان به علت سیل منقرض شده باشد.


سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان موسسات اعتباری البرز ایرانیان، ولیعصر، فردوسی و آرمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور درباره تخلفات ۹ گانه‌ای که منجر به توقیف موتورسیکلت‌ها می‌شوند را تشریح کرد.


بیمارستان میلاد برای گزارش باشگاه خبرنگاران جوان با عنوان «برخورد عجیب پذیرش بیمارستان میلاد با بیماری که کنترل ادرار ندارد» جوابیه‌ای ارسال کرد.


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (۲۶ فروردین ماه ۹۸) را تشریح کرد.


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار تولد نوزادان در مناطق سیل زده توضیحاتی داد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع اشتغال قهرمانان ورزشی ملی و بین المللی در شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور دنبال می‌شود.


معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در کشور در هفت روز گذشته خبر داد.


رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۹ استان متاثر از سیل به بیش از ۷ هزار نفر امدادرسانی شد.


مدیر کل زندان‌های استان گفت: با اجرایی شدن طرح پابند الکترونیک، ۳۰ درصد زندانیان استان تهران مشمول این طرح می‌شوند.


پارسامهر به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر حذف نام کوروش از فهرست نام‌های مجاز ثبت احوال واکنش نشان داد.


سردار حسن‌خانی گفت: با توجه به طرح‌های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در مناطق سیل‌زده، هیچ گونه مشکل امنیتی و ناامنی تاکنون گزارش نشده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار