تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر اساس قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در ۴ بازی حساس به مصاف مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهد رفت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تیر ماه ۹۷ با خرید امتیاز باشگاه گسترش فولاد به جمع تیم‌های لیگ برتری پیوست و تا در جمع تیم‌هایی سطح اول فوتبال ایران قرار بگیرد. این تیم با کسب نتایج متوسط و شاید قابل قبول زیر سایه‌ی تیم اول شهر تبریز به مسابقاتش ادامه می‌دهد، اما شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر در دستان این تیم باشد و مدعیان اصلی قهرمانی به بازی مقابل این تیم به چشم بازی مرگ و زندگی نگاه کنند.

جام قهرمانی زیر چرخ‌های ماشین سازان/ سرنوشت قهرمانی در مشت مهاجری و تیمش

تیم دوم شهر تبریز با قرار گرفتن در رده دهم جدول بازی‌های لیگ برتر و کسب ۲۷ امتیاز نه ترس از سقوط دارد، نه استرس صعود به لیگ قهرمانان آسیا، اما برنامه‌ی بازی‌های این فصل لیگ برتر به نوعی سرنوشت قهرمانی را در مشت رضا مهاجری و بازیکنان این تیم قرار داده است و چشم میلیون‌ها طرفدار تیم‌های استقلال، سپاهان، پرسپولیس و پدیده نظاره گر نتایج این تیم در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر شده است.

ماشین سازان در هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان تیم مدعی استقلال خواهند بود. تیم استقلال برای کسب عنوان قهرمانی با همه توان خود در این مسابقه به میدان خواهد رفت. زیرا به نوعی می‌توان گفت که این بازی می‌تواند آخرین تیر شاگردان شفر برای رسیدن به هدف باشد و آن‌ها می‌توانند امیدوار باشند که با شکست نماینده شهر تبریز حتی برای یک قدم هم که شده به جام نزدیک شوند.

سبز پوشان شهر تبریز بعد از بازی در هفته بیست و هفتم مقابل سایپا به مصاف دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان اصفهان خواهند رفت، بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر زرد یکدست پوش برای هردو تیم می‌تواند جذاب باشد، اما شاگردان مهاجری خوب می‌دانند که آن‌ها می‌توانند در قعله مربی کار بلد فوتبال ایران زمین گیر شوند و یا با برتری برابر این تیم به محبوبیت خاصی نزد هواداران تراکتور برسند.

هفته بیست و هشتم مسابقات نه تنها برای آن‌ها بلکه برای سایر مدعیان هم از حساسیت زیادی برخوردار است. شاگردان مهاجری به مصاف مدعی اصلی قهرمانی خواهند رفت که‌ در صورت باخت نام پرسپولیس را بر جام سال ۹۷-۹۸ لیگ برتر حک خواهند کرد، اما اگر شاگردان برانکو را متوقف کنند به تیم محبوب سال ۹۸ برای طرفداران تیم‌های تراکتور، استقلال، سپاهان و پدیده تبدیل خواهند شد.

جام قهرمانی زیر چرخ‌های ماشین سازان/ سرنوشت قهرمانی در مشت مهاجری و تیمش

شاگردان مهاجری در هفته بیست و نهم و پایانی لیگ به مصاف پدیده لیگ امسال و شاگردان یحیی گل محمدی خواهند رفت. به نوعی می‌توان گفت بلیط سفر به لیگ قهرمانان آسیا در جیب شاگردان مهاجری خواهد بود و تیم یحیی در این بازی چاره ای جز برد نخواهد داشت.

تیم فوتبال ماشین سازی با درخشش در این مسابقات می‌تواند جام را به همشهری اش تقدیم کند، اما پیروزی در تمام این مسابقات به چیزی بیش از معجزه نیاز دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار