مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از معامله بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال سهم و حق تقدم طی سال گذشته در تالار منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،زهرا دفتری مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : سال گذشته ۱۶ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال سهم و حق تقدم در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه مبادله شد که از این میزان ۴۶ درصد آن مربوط به خرید و ۵۴ درصد مربوط به فروش بوده است.

وی حجم معاملات انجام شده را نیز ۵۵۱۱ میلیون سهم اعلام کرد.

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در سال ۹۷ از نظر حجم سهام معامله شده ۱۳۵ درصد و از نظر ارزش سهام نیز نسبت به سال ماقبل رشد ۱۸۸ درصدی داشتیم.

دفتری تعداد کد‌های معاملاتی ایجاد شده در این مدت را نیز ۳۱۷۵ مورد دانست و گفت: در سال گذشته تعداد کارگزاری‌های فعال استان به ۲۴ شرکت رسید.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعدد در این مدت، یادآور شد: سال گذشته بیش از ۶۰۰ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

دفتری از تاریخچه تالار منطقه‌ای کرمانشاه هم یاد کرد که از سال ۸۴ به عنوان نوزهمین تالار منطقه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، با توجه به قطب بودن کرمانشاه در غرب کشور، تالار‌های اختصاصی فعال در شهر‌های سنندج، ایلام و کنگاور نیز در کنار و تحت نظارت بورس منطقه‌ای کرمانشاه فعالیت می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۶ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال سهم و حق تقدم در تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه مبادله شد

 

برچسب ها: بازاربورس ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.