کاردار سفارت آمریکا در عراق با ادعای اینکه نیرو‌های آمریکایی به درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند، خواهان عدم همکاری دولت و سیاسیون عراق با نهاد‌های به گفته او وابسته به ایران شد.

خط و نشان کشیدن کاردار سفارت آمریکا برای نیرو‌های عراقیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاردار سفارت آمریکا در عراق با ادعای اینکه نیرو‌های آمریکایی به درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند، خواهان همکاری نکردن دولت و نیرو‌های سیاسی عراق با نهاد‌های به گفته او وابسته به ایران شد و تهدید کرد هر طرف عراقی که با سپاه پاسداران تعامل داشته باشد نمی‌تواند با آمریکا همکاری کند.

جوی هود کاردار سفارت آمریکا در عراق در گفتگوی اختصاصی با شبکه الحدث مدعی شد سیاست آمریکا در عراق، بر حمایت از دولت عراق و زمینه سازی برای گسترش سیطره آن بر همه اراضی عراق استوار است.

وی پایان تعامل دولت عراق با نهاد‌های ایرانی را خواستار شد. وی در این خصوص گفت: «سیاستی که ما در عراق از آن پیروی می‌کنیم حمایت از دولت مستقلی است که بتواند سیطره و نفوذش را بر همه خاک عراق گسترش دهد.»

کاردار سفارت آمریکا مدعی شد: «اما سپاه پاسداران ایران به دنبال محقق ساختن این هدف نیست و هر طرف عراقی که منافع سپاه را بر منافع کشورش ترجیح دهد، نمی‌تواند با آمریکا و نظام مالی و سایر امور ما تعامل داشته باشد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، عراق ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار