به مناسبت فرارسیدن هفته جوان با حضور وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان آیین رونمایی از طرح‌های اشتغال زایی جوانان فردا به صورت ویدئو کنفرانس در کرمان برگزار می‌شود.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: فردا دوشنبه، ۲۶ فروردین جاری به مناسبت هفته جوان و در جهت تحقق شعار سال (رونق تولید) با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت از طریق ویدئو کنفرانس رونمایی می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که مدیران عامل صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت نیز حضور دارند، طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید و همچنین آغاز به کار هسته کار آفرینی اجتماعی، ایجاد اشتغال و افتتاح نمادین طرح این بانک به صورت ویدیو کنفرانس در ۵ استان از جمله استان کرمان کلید می‌خورد.

اسدی با اعلام اینکه دامنه‌ی فعالیت‌ها این طرح ها گسترده بوده، تصریح کرد: راه اندازی گلخانه، دامداری، شرکت تجارت الکترونیک و اپلیکیشن و ... از جمله ی این طرح ها هستند که بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات ورزش و جوانان از طریق بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب

طرح‌های اشتغال زایی جوانان در کرمان با حضور وزیر ورزش به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار