رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر با بیان اینکه ۷۵ پایگاه اورژانس و پنج بیمارستان آماده ارائه خدمات به سیل زدگان هستند گفت: تمام مراکز بهداشتی درمانی این دانشگاه در آماده باش کامل هستند.

مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده باش هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد مهران امینی فرد ظهار داشت: سه نشست مدیریت بحران تاکنون در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: کار خدمت رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود و هیچ گونه خللی در روند خدمات رسانی تاکنون به وجود نیامده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در خصوص تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی بیان کرد: ذخیره دارویی و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی انجم شده و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

وی به اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مادران باردار ساکن در مناطق مستعد سیل و بحران گفت: ۱۸ مادر باردار تاکنون توسط خودرو‌های این دانشگاه به مناطق مستعد و به دور از خطر انتقال یافته و کار امداد رسانی به این افراد درحال انجام است.

انتهای پیام/گ

آماده باش مراکز بهداشتی ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار