سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر پس از برد تیمش مقابل شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر پس از برد تیمش مقابل شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور گفت:

تیم‌ما در بازی اول فشار زیادی شاهد بود، بازیکنان ما پس از کار بزرگی که در رقابت‌های غرب آسیا انجام دادند و قهرمان این رقابت‌ها شدند حالا شاهد فشار زیادی هستند به دلیل این که توقعات بالا رفت و حالا مسئولیت‌ها هم زیاد می‌شود.

او افزود: بازیکنان ما در بازی روز گذشته شاهد فشار زیادی بودند هر چه تلاش کردیم بازی را حساس نکنیم بازیکنان حرفه‌ای و جوان درگیر استرس می‌شوند، اما برای بازی امروز برنامه ریزی خوبی داشتیم و شب گذشته و امروز جلسات ریکاوری داشتیم، من با تک تک‌بازیکنانم صحبت کردم تا ساعت ۱۲ شب زمان برد و نکات را گوشزد کردم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد: بازیکن خارجی هم تازه به تیم ما اضافه شده است و جلسات تمرینی زیادی با ما نداشته است. به طور قطع تیم نیاز به زمان دارد. این‌ها مواردی بود و علاوه بر آن مسائل دیگری هم بود که به کمک گرگانی‌ها آمد که آن‌ها را به فدراسیون انتقال دادیم و نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم.

او درباره دریگیری عامری و سهراب نژاد گفت: من خودم هم در جریان نبودم و بعد از آن فهمیدیم، اما بعد که از عامری یوال پرسیدم ظاهرا ماجرا از این قرار بوده که بازیکن حریف برای ابراز خوشحالی مقابل بازیکن ما آمده است از آن جایی که عامری و سهراب نژاد هم به دلیل این که در یک تیم بودند یکدیگر را می‌شناسند شاید خیلی دوستانه می‌خواستند او‌ را دور کنند و یک‌ مقدار بزرگ نمایی هم حس می‌کنم بود شاید اگر می‌خواهیم این حرکت را زننده بدانیم‌ حرکت خبرنگاری که این حرکت را بولد کرد زننده‌تر بود.

او افزود: بازی زیبایی را شاهد بودیم، اما وقتی شخصی این اتفاق را به نفع خودش و دوستان خودش بولد می‌کند می‌توانست به جای آن از نکات دیگر استفاده کند. خودم هم بعد از بازی دیروز جلو رفتم و تبریک گفتم و با بزنانه ریزی توانستیم بازی امروز را برنده باشیم اگر کسی می‌خواهد کارشناسی کند بازی دیروز اتفاق‌های زیبایی داشت و شاهد نکات فتی هم بود چرا این‌ها را بولد نمی‌کند، اگر اون اتفاق هم دوستانه بوده باشگاه من او را رد می‌کند و درست نیست، ولی این که این مسئله در فضایی بولد شود. به دلیلی که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

اسلامی افزود: در هر قورت کار پسنیدده نیست هر وقت باختم تبریک گفتم و همیشه تلاش کردم تا بهترین‌ها را رقم، اما به هر صورت برخی مواقع اتفاق‌هایی رخ می‌دهد شما وقتی حضور تماشاگران گرگانی را می‌بینید در رمین که این اتفاق نباید بیافتد باید پیش بینی اتفاق بعدی را بکنیم و نباید این گونه باشد بازی امروژ هم‌نکاتی داشت که می‌توانیم روی آن کار کنیم اگر نه دنبال مسایل دیگریم بحث آن حداست

او در پایان کفت درباره دو بازی دیگر فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم درباراه بازی سوم است که نتیجه بگیریم و جلو بیافتیم و سپس برای بازی چهارم برنامه ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر درباره بازی نیمه نهایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.