مشخصات گوشی آنر 8S یک روز پس از رونمایی 8A Pro منتشر شد +تصاویر

تنها یک روز پس از معرفی 8A Pro، مشخصات و تصاویر محصول بعدی شرکت آنر با نام 8S در فضای مجازی منتشر شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر، شرکت تولیدکننده گوشی چینی، دیروز گوشی جدید خود با نام 8A Pro را معرفی کرد. جالب است که کمی بعد از آن، تصاویر و مشخصات گوشی دیگری از این شرکت در فضای مجازی فاش شد. نام این گوشی آنر 8S است.

این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی دارد که درون خود یک ناچ قطره‌ای جای داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده رزولوشن نمایشگر گوشی 8S برابر 1520X720 است. در ضمن این نمایشگر به وسیله حاشیه‌ها احاطه شده است و حاشیه پایینی آن نسبتا ضخیم است.

بدنه پشت این دستگاه دو طراحی مختلف دارد که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. یک دوربین ۱۳ مگاپکسلی در پشت آن وجود دارد. در جلوی این گوشی نیز ناچ قطره‌ای میزان یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی شده است.

.

کمی هم راجع به قسمت‌های داخلی گوشی جدید آنر صحبت کنیم. بر اساس خبر‌های منتشر شده آنر 8S دارای پردازنده Helio A22 SoC که با یک رم ۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. در بخش حافظه داخلی نیز این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت ظرفیت است البته یک نسخه اروپایی نیز برای آن تولید خواهد شد که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و میزان رم آن بیشتر است.

.

قطر دستگاه جدید آنر ۸.۴۵ میلی‌متر است و رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید ۹ پای در آن اجرا می‌شود. گوشی 8S حداقل با سه رنگ مختلف عرضه می‌شود و دارای یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری درون خود است که با یک پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود. اطلاعات قیمت و در دسترس بودن آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.  آنر شرکتی است که با تولید محصولات با کیفیت طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است و به احتمال بسیار زیاد محصولات جدید آن حتی بهتر از گذشته به فروش می‌رسند.

.


بیشتر بخوانید: گوشی آنر 20i به صورت رسمی در ۱۷ آوریل معرفی می‌شود


انتهای پیام/

معرفی گوشی جدید آنر یک روز پس از محصول قبلی این شرکت

برچسب ها: فناوری ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار