معرفی فرماندار جدید اسکو

با حضور علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بابک رضی منش به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد و از خدمات مرتضی محمدزاده فرماندار سابق این شهرستان قدردانی به عمل آمد.

معرفی فرماندار جدید اسکوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بابک رضی منش پیش از این معاون عمرانی فرمانداری تبریز بود و چند دوره بخشداری و معاون فرمانداری شهرستان‌های استان را در کارنامه سوابق خدمتی خود دارد.

وی درآیین معارفه خود که با حضور مسوولان محلی و اعضا شورای اداری این شهرستان برگزار شد تصرح کرد: در کناری اجرای منویات دولت تدبیر و امید همه توان خود و مسوولان محلی را برای دست یابی به توسعه پایدار اسکو به کار خواهد گرفت.

رضی منش فرماندار جدید اسکو با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری اسکو یاد آور شد: همه زمینه‌ها برای فعالیت و کار و تلاش دراین شهرستان فراهم است و من به موفقیت برنامه‌های توسعه بسیار امیدوار هستم

وی گفت:خدمت در شهر و در میان مردمانی که این چنین از خادمان خود تجلیل می‌کنند افتخار و توفیق الهی است و این همه قدرشناسی شما از فرماندار سابق حاکی از فهم و درک بالای شماست که ریشه در تاریخ و فرهنگ این شهر دارد.

وی بیان کرد: برای پیشبرد برنامه‌های توسعه اسکو از همه ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه از توان فکری نحبگان و دانشگاهیان استفاده خواهد کرد و در این ارتباط اتاق گفتمان واحد توسعه را تشکیل خواهد داد.

مرتضی محمدزاده فرماندار سابق اسکو هم که هم اکنون به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب شده در ایین خداحافظی خود اعلام کرد: در این سه سال اندی هیج لحظه‌ی برای من سخت‌تر از جلسه خداحافظی از شما مردمان نجیب و با فرهنگ نبوده است.

وی گفت: هر آن چه که در این مدت در قالب خدمت و عمران و آبادی اسکو صورت گرفته و موفقیتی حاصل شده در سایه همراهی و همکاری مردم و مسوولان بوده که به سهم خود از همه شما‌ها قدردانی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم.

 

انتهای پیام/ش

فرماندار جدید اسکو معرفی شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار