معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از انجام نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ سیکل دیالیز برای بیماران مهمان و اورژانسی در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۸ خبر داد.

انجام بیش از یک هزار سیکل دیالیز مهمان و اورژانس در تعطیلات نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: بیماران همودیالیز به صورت مکرر و طبق معمول هفته‌ای سه بار و هر بار به مدت دست کم چهار ساعت دیالیز می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین بیمارانی که به دلایل مختلف پزشکی دچار نارسایی حاد کلیه می‌شوند و یا بیماران همودیالیز که به دلیل عوارض شدید بستری می‌شوند، نیاز به انجام دیالیز مکرر دارند که با تلاش و پیگیری پزشکان و کارکنان در طول تعطیلات نوروزی در بخش‌های همودیالیز و دیالیز صفاقی، ارائه خدمات به بیماران مزمن نارسایی کلیوی همانند قبل صورت گرفته است.

رئیس اداره بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: علاوه بر انجام بیش از ۱۰هزار سیکل دیالیز برای بیماران مزمن، پذیرش بیماران مهمان و اورژانسی نیز به خوبی انجام پذیرفته است و بیماران مهمان دیالیز صفاقی با مراجعه به بخش دیالیز صفاقی، محلول‌های لازم را دریافت کردند.
داوود حدادی افزود: با رایزنی، پیگیری‌های انجام شده، همکاری و هماهنگی معاونان توسعه مدیریت و منابع و غذا و دارو از پیش از آغاز تعطیلات نوروزی، همه تجهیزات مصرفی بخش‌های دیالیز تأمین شده و این بخش‌ها در ایام نوروز با هیچ گونه کمبود تجهیزات مصرفی مواجه نبودند.

انتهای پیام/چ

انجام سیکل های دیالیز مهمان و اورژانس در تعطیلات نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار