با توجه به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش علیه مهدی تاج، فدراسیون فوتبال علیه او به کمیته اخلاق فیفا شکایت می‌کند.

صفی الله فغانپور مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات تند کارلوس کی روش علیه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: تمام موارد مربوط به بحث پرداخت مطالبات کارلوس کی روش شب گذشته از سوی رئیس فدراسیون تشریح شد و همانگونه که بار‌ها گفته ایم فدراسیون به مسئولیت‌هایی که نسبت به کی روش و دستیارانش دارد متعهد است.

او ادامه داد: پرداخت تمام مبلغ قرارداد کی روش پس از جام جهانی طی فرآیندی مشخص انجام شد و ۹۰۰ هزار دلار از محل مطالبات فدراسیون از AFC را به این موضوع اختصاص دادیم. رئیس فدراسیون هم برای طی شدن مراحل انتقال این پول به حساب کی روش جلسات فشرده‌ای با سفیر کشورمان در مالزی و مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

فغانپور با اشاره به شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کارلوس کی روش به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه او بدون توجه به تلاش‌های صادقانه فدراسیون فوتبال، چندین بار اظهاراتی بدون واقعیت و تهمت آمیز را ایراد کرده که این موارد را همراه با مستنداتی که از او در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال موجود است، جهت پیگیری و شکایت از طریق کمیته حقوقی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق فیفا ارسال می‌کنیم.

مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: بی شک اگر شکایتی از فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برسد پاسخگویی کامل انجام خواهد شد و امیدوارم نامبرده هم پاسخگوی شکایت کمیته اخلاق و حقوقی فدراسیون فوتبال باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۱۸:۳۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
با سلام. اینکه سر مربی سابق تیم ملی، باید طلب خود را وصول کند در ان تردید نیست. البته پر واضح و مبرهن است که ایشان می تواند جهت طلب خود از فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون جهانی شکوه ببرد. اینکه، کی روش امروز در بابت تاج، رئیس محترم فدراسیون ذکر کرده است مبسوط به سابقه است. در طول هشت سالی که کی روش در ایران بود هیچ وقت صاف و ساده مانند دیگر مربی ها نیامد بگوید من طلبم و یا پاداشم را می خواهم. بلکه همیشه با ابزار تهمت و افترا به دیگران، پیگیر مطالبات خود بوده است. کی روش در طول هشت سال گذشته همیشه برای دریافت مالی خود متوسل به حقه ها و ترفند های کثیف می شد و با همین ترفند تعداد زیادی از افراد فدراسیون نشین را از میدان به در کرد. ولی تاج فقط تماشاگر بود. پر واضح بود که از این افکار کی روش، تاج نیز در نهایت بی نصیب نمی ماند. ما ایرانی ها در این چند سال می دانیم که کی روش برای یک سنت قیصریه را به اتش می کشد.ولی انچه من را اکنون به فکر وا داشته تکرار حقه و ترفند از سوی کی روش است. از یک طرف از فدراسیون نزد فدراسیون جهانی شاکی شده، از طرفی دیگر رئیس فدراسیون را مقصر می داند.اینکه کی روش پیش خودش فکر می کند مردم را چنان اغوا کرده است مبنی بر اینکه هر چه او بگوید مردم باور می کنند حاصل حمایت تمام وکمال بعضی از رسانه های ایران است که در طول این هشت سال ما بجز تعریف و تمجید از کی روش، برای اغوای مردم جهت حمایت از او ندیدیم. بخصوص برنامه نود.
آخرین اخبار