خجسته پور گفت: وحدت، همدلی و همبستگی که مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به همراه نیروهای انتظامی و نظامی از خود نشان دادند، پاتکی ارزشمند به هجمه ها و توطئه های دشمنان نظام بود.

وحدت و همبستگی مردم که با نیروهای انتظامی و نظامی از خود نشان دادند پاتکی ارزشمند به هجمه ها و توطئه های دشمنان نظام بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته‌ پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم ‌خرداد استان گفت: امیدواریم بتوانیم در ‌مسیری که بزرگان و پیشینان ما قدم گذاشته اند، استوار تر و با عزمی راسخ تر قدم برداریم.

وی افزود: مناسبت ها برای یاد آوری است و باید تلاش کنیم‌ نسل جوان امروز با ارزشهای دفاع مقدس و ایثارگری های بخشی از جامعه که برای پاسداشت و تحقق این ارزش ها، جان خود را فدا کردند، آشنا شوند.

خجسته پور ادامه داد: این ازخودگذشتگی و ایثارگری ها نشان از مجد و عظمت ارزش های دفاع مقدس دارد و سوم خرداد سال ۶۱ نیز با آزادی خرمشهر، یکی دیگر از ارزشهای والای دفاع مقدس تحقق یافت.

وی تاکید کرد: یکی از اولین اتفاقاتی که باعث شد تا همه مردم با وجود ناراحتی ها و فشارهایی که بر اثر جنگ تحمیلی در جامعه وجود داشت به شادی و نشاط بپردازند، آزاد سازی خرمشهر بود.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: امروز که به فاصله زمانی از آن دوران فاصله گرفتیم، لازم است تا برای ماندگاری این ارزش ها که در بُعد زمان و مکان قرار نمی گیرند، بزرگداشت و گرامیداشت اینگونه ایثارگری و تحقق ارزش ها را یاد آوری کنیم.

وی افزود: وحدت، همدلی و همبستگی که مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به همراه نیروهای انتظامی و نظامی از خود نشان دادند، پاتکی ارزشمند به هجمه ها و توطئه های دشمنان نظام بود.

وی با اشاره به جنگ کنونی اقتصادی در کشور ابراز داشت: امروز در جنگ اقتصادی همه جانبه قرار داریم و باید حول رهبری ولی فقیه و نظام حرکت کنیم و با قرار دادن شرایط دوران جنگ در امورات و انتقادات خود، از تضعیف روحیه فرماندهان و مسئولین عالی نظام بپرهیزیم و امروز شرایط جنگ اقتصادی است و نه عرصه انتخابات و باید به شدت از تخریب و تضعیف اقدامات و روحیه فرماندهان و مسئولین کشور به طور جد پرهیز کنیم.

وی گفت: همانطور که امام راحل فرمودند: "آزادسازی خرمشهر فتح ارزش ها است"، ما نیز در استان تلاش کنیم تا نسل جوان ما که دوران‌ جنگ تحمیلی را درک نکردند، با آن ارزشهای والا نظیر صداقت، ایثار، مشارکت، همدلی، وفاق و امید به آینده که توسط رزمندگان بروز و ظهوریدا کرد، آشنا شوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید از ظرفیت و برکات معنوی ماه مبارک رمضان در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت سوم خرداد به نحو احسن استفاده کنیم و باید تلاش شود تا با اجرای برنامه های شاد، مفرح، مدون و محوری، سوم خردادی متفاوت با سال های گذشته را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام / گ

جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم ‌خرداد استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.