معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان تهران از ارسال ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اقدامات استانداری تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: پس از بازدید از کل منطقه، نقاط بحرانی و آسیب پذیر شناسایی شدند و تصمیمات اتخاذ شده در روزهای گذشته برای مدیریت مناطق اجرا شد.

ارسال ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی به مناطق سیل زده استان خوزستان

وی افزود: در روستای قدرت آباد شهرستان سوسنگرد یک مورد تخریب سیل بند داشتیم که موجب ورود حجم زیادی آب به جاده شده بود و طی پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده از سوی نیروهای سازمان آب و فاضلاب استان تهران بخش زیادی از آن سیل بند ترمیم شد.

امامی امین گفت: رسیدگی و توزیع اقلام ارسالی از استان تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: اقدام جالب جهادگران آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده پلدختر + فیلم


وی افزود: هر روز برای مردم سیل زده غذای گرم تهیه می‌شود که در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد.

ارسال ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی به مناطق سیل زده استان خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان تهران تصریح کرد: حدود 100 چشمه سرویس بهداشتی توسط شهرداری تهران به مناطق سیل زده ارسال شده است که پس از تقسیم بندی در روستاها و مناطق درگیر سیل توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار