معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان از تشکیل ستاد مدیریت بحران دادگستری کل استان کرمان برای آمادگی مقابله با سیلاب‌های احتمالی خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین زاده کافی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان در خصوص ورود سامانه بارشی جدید  به استان کرمان ستاد مدیریت بحران دادگستری کل استان کرمان در محل دفتر معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی جهت مقابله با سیل و حوادث احتمالی تشکیل جلسه داد.

وی با بیان این موضوع که استان کرمان پهناور‌ترین استان کشور می‌باشد و از اقلیم‌های آب و هوایی متفاوتی برخودار است و همواره با بلایای طبیعی همچون سیل و زلیزله و طوفان‌های شن مواجه می‌باشد لزوم آمادگی و برنامه ریزی برای مقابله با این بلایا همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

زاده کافی گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با ورود سامانه بارشی به استان کرمان شاهد ناپایداری‌های جوی به خصوص در مناطق جنوب و شرق استان هستیم که با شروع بارندگی‌ها آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی گفت: ستاد مدیریت بحران دادگستری کل استان کرمان در ۲۴ فروردین سال جاری در جلسه‌ای که پیرامون همین موضوع برگزار کرد تصمیمات و هشدار‌های اولیه جهت مقابله و پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اتخاذ و به تمامی حوزه‌های قضایی و عوامل زیربط ابلاغ و اطلاع رسانی لازم را بعمل آورده است.

زاده کافی اعلام کرد: با توجه به تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده در جلسه ستاد مدیریت بحران دادگستری کل استان کرمان آماده مقابله با هرگونه حادثه احتمالی است و در صورت لزوم با سایر ارگان‌ها نیز در این مهم همکاری و همیاری لازم را بعمل می‌آورد.
انتهای پیام/ی

آمادگی دادگستری برای مقابله باسیل در کرمان

 

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار