۲ سارق اموال سرقتی یک میلیارد ریالی در سیاهکل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منزل در سیاهکل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی ۲ متهم زن و مرد در این پرونده‌ها شدند، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیاهکل اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر اموال مسروقه از قبیل ست لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه دیجیتال، سشوار، اطوی مو، اطو بخار، تعدادی البسه زنانه و مردانه، ساعت مچی، یک دستگاه چشم پزشکی، پرینتر رنگی، ۲۰۰ عدد عینک طبی، یک کتیبه قدیمی (قرآن) و یک دستگاه تلفن همراه را کشف کردند.

سرهنگ محمدی نسب تصریح کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت از منزل و مغازه در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان سیاهکل اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان ۳۰ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، منازل خود را به حفاظ درب مطمئن و روشنایی مناسب مجهز کرده و از رها کردن وسایل و حتی خودرو در حیاط و پارکینگ بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

کشف اموال سرقتی میلیاردی در شهرستان سیاهکل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.