معاون راهداری اداره کل راهداری شمال استان کرمان گفت: رودخانه همه شهر‌های راور، انار، رفسنجان، شهربابک، دهبکری شهرستان کرمان، زرند، سرچشمه و سیرجان جاری و پر آب شده است.

احسان عراقی‌زاده معاون راهداری اداره کل راهداری شمال استان کرمان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: تمامی راه‌های استان به جزء یک محور باز  و همه مسیل‌های شمال استان سیلابی شده‌اند.

معاون راهداری شمال استان کرمان گفت: همچنان محور هرات – شهربابک به دلیل طغیان رودخانه بسته است ودر مسیر‌های ارزوئیه – وکیل آباد و ارزوئیه – حاجی آباد که به علت افزایش سطح آب در این مناطق اعلام مسدودی شده بود، به علت کاهش سطح آب هم اکنون این دو محور باز شده و تردد در آن به صورت محدود صورت می‌گردد.

وی با تاکید برآنکه شدت بارندگی‌ها در شمال استان افزایش پیدا کرده است، افزود: تنگه کرمان-چترود- راور نیز به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده بود که خوشبختانه با کمک نیرو‌های راهداری و فرمانداری، این مسیر نیز هم اکنون باز شده است.

عراقی‌زاده با اشاره به مدیریت پل‌ها و جاده‌ها در راستای کاهش خسارات گفت: این سامانه بارشی حداکثر تا فردا در استان کرمان خواهد بود.
بارندگی‌ها از بعدازظهر امروز بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/ی

میزان بارندگی ها کرمان از بعد ازظهر امروز  بیشتر خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار