مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از امداد رسانی به ۲۰۴ نفر از افراد گرفتار در سیلاب در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

امداد رسانی به ۲۰۴ نفر از افراد گرفتار در سیلاب/ وصل برق روستا‌های زیرکوه و سربیشهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ابوالحسن میر جلیلی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در جو منطقه، اظهار داشت: از صبح دیروز بارندگی‌های رگباری در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، درمیان، نهبندان، بشرویه، طبس و سربیشه گزارش شده است.

وی بیان داشت: با توجه به شدت و حجم بارش‌ها در مناطق کوهپایه‌ای این شهرستان‌ها (زیرکوه، نهبندان، سربیشه، طبس، درمیان و خوسف) بارش‌ها سبب وقوع رواناب شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از آماده‌باش ۳۰۲ تیم امدادی و عملیاتی در سطح استان به‌ویژه نیمه شرقی استان خبر داد و افزود: با حرکت خودجوش هم استانی‌ها سیل‌بند‌ها و دیوار‌های حفاظتی در سطح روستا‌ها با هماهنگی مجموعه‌های امدادی و عملیاتی تقویت و ترمیم شده است.

میرجلیلی با اشاره به مسدود شدن دو راه مواصلاتی در استان، تبیین کرد: این راه‌ها برای ساعتی در روز شنبه مسدود شد که خوشبختانه با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

وی از آبگرفتگی ۸ واحد مسکونی در شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان، سربیشه، طبس، درمیان و خوسف خبر داد و اعلام کرد: با تلاش نیرو‌های امدادی و عملیاتی آبگرفتگی منازل مرتفع شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به قطعی برق در برخی روستا‌های شهرستان‌های زیرکوه و سربیشه، مطرح کرد: در این زمینه نیز با تلاش نیرو‌های عملیاتی برق مناطق در همان ساعات اولیه وصل شده است.

میرجلیلی از امداد رسانی به ۲۰۴ نفر از هم استانی‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی و عملیاتی تا صبح چهارشنبه در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی همچنین به گم شدن دو چوپان در شهرستان نهبندان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه دو چوپان گم شده نیز با کمک نیرو‌های امدادی پیدا شدند.

 انتهای پیام / ا

امداد رسانی به سیلزدگان  نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.