مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به جابجایی بیش از ۴۵۰۰ گردشگر نوروزی درکرمانشاه با طرح تاکسی گردشگری، از رضایت مسافران نوروزی از خدمات سازمان تاکسیرانی خبرداد.

جابجایی بیش از ۴۵۰۰  مسافر نوروزی با طرح تاکسی گردشگریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان طرح سفر‌های نوروزی فروردین ماه توسط تاکسی‌های شهر کرمانشاه خدماتی نظیر طرح رایگان تاکسی گردشگر و تاکسی راهنمای مسافر، به مسافران نوروزی ارائه شد که بسیار مورد استقبال و رضایت آنان قرارگرفت.

وی اظهارکرد: از یکم تا پایان طرح سفر‌های نوروزی فروردین ماه سال‌جاری، تاکسی‌های طرح ستاد نوروز در دو ایستگاه گردشگری شهر مستقر و اقدام به جابجایی و انتقال مسافران به اماکن گردشگری و تفرجگاهی داخل شهر می‌نمودند که در این راستا بیش از ۴ هزار و ۵۷۰ مسافر نوروزی توسط این تاکسی‌ها جابجاشدند.

وی یادآورشد: مابقی تاکسی‌ها وآژانس‌ها نیز در سایر خطوط، خدمت‌رسانی به مسافران را انجام داده‌اند که به طور میانگین روزانه ۵۰۰ هزار نفر هزار سفر توسط تاکسیرانی انجام شده است.

سلیمانی با بیان اینکه قبل از ایام نوروز نیز آموزش‌های لازم به رانندگان برای حفظ ایمنی بیشتر خودرو و مسافر و نحوه برخورد صحیح با گردشگران ارائه شده بود، گفت: برای ایام نوروز تاکسی‌هایی در ایستگاه‌ها مستقر شدند که دارای وضعیت ظاهری مناسب و ایمنی کافی بودند.


انتهای  پیام/ز


طرح رایگان تاکسی گردشگر در ایام نوروز اجرا شد 

برچسب ها: تاکسیرانی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.