معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد بر برپایی ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته‌ جوان با رویکرد نشاط اجتماعی تاکید کرد.

برپایی ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته‌ جوان با رویکرد نشاط اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت مناسبی برای رونق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است از آنان برای مشارکت موثر در برپایی ویژه برنامه‌های این هفته دعوت کرد.

نظری با گرامی داشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) هفته‌ی جوان را فرصتی برای برسی مطالبات و نیازمنذی ها‌ی این قشر از جامعه دانست
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید اشاره کرد و افزود: ساماندهی اصولی جوانان به ایجاد اشتغال کمک می‌کند

در این نشست علوی رییس سازمان ورزش و جوانان استان هم با بیان اینکه حدود ۴۰ تشکل اجتماعی در قالب سمن‌های مختلف در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان مشارکت می‌کنندگفت: به منظور گرامیداشت هفته‌ی جوان ده‌ها ویژه برنامه با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی رویکرد ویژه برنامه‌های این هفته را کمک به سیل زدگان و صیانت از محیط زیست خواند. 

در نشست امروز ستاد ساماندهی امور جوانان همچنین اعضاء در باره‌ی برنامه‌ها و چگونگی مشارکت در برپایی آیین‌های این هفته گفتگو کردند.

 انتهای پیام/غ

 برنامه های هفته جوان با محوریت سیل زدگان

برچسب ها: جوانان ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.