فدراسیون کشتی ترکیه از محمد ابراهیم امامی نماینده اتحادیه کشتی و رئیس کمیته داوران ایران به جهت حسن برگزاری مسابقات جام پیروزی با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی ترکیه پیش از پایان آخرین روز مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام پیروزی ترکیه از محمد ابراهیم امامی نماینده اتحادیه کشتی و رئیس کمیته داوران ایران به جهت حسن برگزاری مسابقات با اهدا تندیس و لوح سپاس قدردانی کرد.

امامی با برگزاری ۴ کلینیک داوری طی چهار روز در این دوره از مسابقات باعث افزایش سطح کیفی قضاوت‌ها شد.

مسابقات جام پیروزی ترکیه با حضور ۱۲ تیم آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، استونی، گرجستان، مجارستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، رومانی، ترکیه و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان در شهر آنتالیا کشور ترکیه در حال برگزاری است.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه از صبح روز (پنج شنبه) ۲۲ فروردین ماه، در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد که در مسابقات سه وزن دوم در کشتی آزاد علی عرب و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۴۵ و ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

در سه وزن دوم کشتی فرنگی نیز مهدی احدی زناب، کامران ارقش و سعید کریم زاده در اوزان ۴۵، ۸۰ و ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

همچنین در مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی در کشتی آزاد علی قلی زادگان و سالار حبیبی در اوزان ۵۱ و ۱۱۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و عرفان الهی و مصطفی طغانی در اوزان ۶۰ و ۱۱۰ کیلوگرم در گروه شانس مجدد حضور دارند.

در رقابت‌های مقدماتی سه وزن پایانی کشتی فرنگی نیز سعید اسماعیلی در وزن ۵۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و دانیال سهرابی و امیر عبدی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری رقابت‌ های کشتی قهرمانی جهان روی یخ

بازگشت کشتی گیر ۳۹ ساله بلاروسی به میادین


انتهای پیام/

نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار