سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اعضای این فراکسیون بر ضرورت مدیریت واحد رسیدگی به سیل زدگان و فوریت جبران خسارات به کشاورزان، دامداران و مناطق محروم تاکید کردند.

تاکید فراکسیون نمایندگان ولایی بر جبران فوری خسارات وارده به مناطق محروم و کشاورزانسیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز (یکشنبه، ۲۵ فرودین ماه) فراکسیون نمایندگان ولایی  گفت: در جلسه امروز فراکسیون مسائل مهم و جاری کشور مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز با توجه به سال رونق اقتصادی و ضرورت افزایش سرمایه اجتماعی نظام با تلاش همه جانبه قوا، بحث دوران پس از سیل و ضرورت رسیدگی به این نیاز‌ها و جبران خسارت آسیب‌دیدگان، ضرورت مدیریت واحد رسیدگی به سیل زدگان، فوریت توجه و جبران خسارات به ویژه مناطق محروم و فوریت جبران خسارات دامداران و کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت.

نقوی حسینی با اشاره به افزایش سرمایه اجتماعی سپاه و بسیج با حضور پررنگ و فعال در سیل، تصریح کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به طور مفصل بحث شد و بر ضرورت همه جانبه از سپاه تأکید شد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: دستاورد‌های جدید حوزه هسته‌ای و راه‌اندازی نسل ۶ سانتریفیوژ‌ها با توان ۲۰ سو غنی سازی که اقدام خوب و مثبتی بوده است، علیرغم تحریم‌ها، فروش نفت و میعانات خوب بوده و تلاش می‌شود همین شرایط ادامه یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین با اشاره به مسائل سودان و دلایل سقوط عمرالبشیر از جمله حمایت از سعودی در جنگ یمن، خاطرنشان کرد: بحث جولان و بلندی‌های جولان و تصمیم قاطع محور مقاومت مبنی بر آزادسازی بلندی‌های جولان و مقابله با اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: آینده نامعلوم رژیم صهیونیستی و متزلزل رژیم غاصب و افول و حرکت به سوی از بین رفتن این رژیم و فروپاشی اسرائیل نیز از دیگر محور‌های بحث نشست فراکسیون نمایندگان ولایی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار