مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به  نقل از فدراسیون فوتبال، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از روز ۲۶ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال گفت:این اردو با هدف آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه روسیه خواهد بود. بازیکنان در این تورنمنت محک جدی می‌خورند و تجربه مفیدی را کسب خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: مسابقات چهارجانبه روسیه از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های اسپانیا، پرتغال، روسیه و ایران برگزار خواهد شد که این تورنمنت از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و برای ما این موقعیت بسیار با ارزش است. باید بهترین استفاده را از شرکت در این تورنمنت ببریم. رقابت با اسپانیا و پرتغال محک جدی برای بازیکنان خواهد بود.

وی در خصوص عدم دعوت برخی از بازیکنان به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی بازیکنی به اردو دعوت می‌شود مگر قرار است تا آخر عمر به اردوی تدارکاتی دعوت شود؟ اینکه بازیکنان مختلفی سال‌های زیادی برای این تیم ملی زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده اند جای تقدیر دارد، اما معتقدم باید میدان را برای جوان‌تر‌ها آماده کرد و به آن‌ها فرصت داد. برخی این دو اردو را حضور نداشتند. فکر می‌کردیم بازهم حضور نخواهند داشت و شانس را به دیگر بازیکنان دادیم تا جوان‌تر‌ها خودشان را نشان دهند و به همین دلیل از آن‌ها دعوت نشده است انشالله در اردو‌های بعدی تدابیر ویژه تری را برای حضورشان در نظر می‌گیریم.

وی در پایان گفت: آینده نگری اولویت ما است. تیم جوانی داریم و باید اعتماد کنیم و به آن‌ها ثابت کنیم که می‌توانند موفق شوند. با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود. برنامه ما، هدفمان و تفکرمان این است که یک تیم جوان داشته باشیم.۱۵ بازیکن زیر ۱۷ سال را شناسایی کردیم و باید روی جوان‌ها تمرکز کرده و سرمایه گذاری کنیم تا موفق شویم.

گفتنی است، اردوی تدارکاتی این تیم از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه است.

 

انتهای پیام/

 

آخرین خبر از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار